Διαβάζετε κι εσείς ακούγοντας μουσική?

στις

Κάτι που μου άρεσε από μικρή να κάνω ήταν να «ξαναπαίζω» το βιβλίο στο κεφάλι μου, με μουσική υπόκρουση, σαν να επρόκειτο για ακριβό βιντεοκλίπ ή τουλάχιστον οσκαρικού βεληνεκούς ταινία (ορισμένες φορές πρωταγωνιστούσα κιόλας, αλλά μόνο σε ιστορίες αγάπης. Με φαντάζεστε αλλιώς άνθρωπο-ρομποτάκι σε κάποιο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας? Όχι, όχι…)

Κατά καιρούς υπάρχουν διάφορα κομμάτια που μου κολλάνε και συνδιάζω με το διάβασμα, αν και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που απλά αφήνω να ακούγεται μια playlist με meditation μελωδίες.

Παρακάτω σας παραθέτω κάποια τραγούδια που συντροφεύουν το διάβασμά μου αυτή την περίοδο (μαζί με τα links για να μη χάσετε χρόνο ψάχνοντας). Αλήθεια πόσοι από εσάς συνδιάζουν βιβλίο και μουσική?

Περιμένω και τις δικές σας playlists…Για το τέλος σας άφησα ένα από τα αγαπημένα μου κλασσικά…

Καλή συνέχεια φίλοι μου!

5ed48ac88be6232be00de98f4b3a2c29

Σχολιάστε

